Klachten en retouren


Ik heb mijn product ontvangen, maar hij doet het niet!

Controleert u voordat u contact met ons opneemt of batterijen wel op de juiste manier in het apparaat zitten. Dit aangezien de meeste retourzendingen onterecht blijken te zijn. In de meeste vibratoren moeten twee AA batterijen. Deze batterijen moeten allebei op een andere manier in de vibrator worden gestopt. Eentje met de plus boven en de andere met de min boven. De plus is het gedeelte van de batterij met de verhoging. Aan welke kant de plus boven en de min boven zit maakt niet uit, als deze maar verschillend is. Indien u een product heeft waar meer dan twee batterijen in horen en deze werkt niet kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij leggen u graag uit hoe uw product werkt.

Kan ik artikelen ruilen? Hoe moet ik artikelen ruilen?

U kunt binnen 7 werkdagen, ingaande op de dag na ontvangst van de levering de koopovereenkomst geheel of gedeeltelijk ontbinden of het artikel ruilen door het artikel aan ons te retourneren. De artikelen dienen ongedragen, niet gebruikt en in ongeschonden staat, goed verpakt (bubbeltjes enveloppe zijn meestal niet geschikt!) en voldoende gefrankeerd (wij accepteren geen ongefrankeerde pakketten!!!) verstuurd te worden naar:

Interslash
t.a.v. Klantenservice
Tomatenmarkt 1
1681PH Zwaagdijk

In een brief dient u de reden van retourzending aan te geven, ook dient u de factuur mee te sturen. Onze winkel behoudt zich het recht voor de creditering aan te passen als niet aan alle voorwaarden is voldaan. Indien wij tot omruiling overgaan zullen wij geen verzendkosten in rekening brengen. Wij zullen bij creditering binnen 30 dagen het bedrag terug op uw rekening storten.

Vorige pagina - Startpagina