Verzenden en levertijd / Afhalen


Wat zijn de verzend- en administratiekosten?

Wij brengen slechts € in rekening voor het verzenden, verpakken, en behandelen van uw order binnen Nederland. Voor andere landen kunt u een product in het mandje zetten. U ziet dan direct de verzendkosten in het mandje staan.

Als ik meerdere producten bestel, blijven de verzendkosten dan gelijk?

Ongeacht het aantal producten wat u besteld zijn de verzend- en administratiekosten altijd slechts €

Als ik een product bestel hoe lang duurt het dan voordat ik het binnen heb?

Op het moment dat wij je bestelling ontvangen, wordt deze met de grootste zorg in behandeling genomen. Afhankelijk van het moment waarop wij uw betaling binnen hebben versturen wij doorgaans uw order binnen twee werkdagen. Hierna duurt het nog één werkdag voordat het pakketje wordt aangeboden. U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren mits wij deze niet speciaal voor u hebben besteld.

Is de verzending discreet, wat staat er op het pakketje?

Wij sturen u uw bestelling discreet en zorgvuldig in een neutrale verpakking. Als afzender zal alleen onze postcode worden vermeld. Zo zal niemand zien (zelfs niet de postbode) wat er in het pakketje zit.

Wie bezorgt de pakketjes?

Onze pakketten worden door TNT bezorgd. Dit gebeurd tussen 8:00 en 20:00. Indien u niet thuis bent, laat de bezorger een berichtje na met de melding van een nieuwe leveringsdatum of het adres van het postkantoor waar u het pakketje kunt afhalen.

Kan ik het pakketje op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk uw bestelling op een door u opgegeven afleveradres, welke anders is dan het factuuradres, te laten afleveren.

Daarnaast kunt u bij ons gebruik maken van de service Pakjegemak. Indien u overdag niet aanwezig bent en daardoor het pakketje niet kunt aannemen, dan kunt u gebruik maken van Pakjegemak. Met deze service is het mogelijk uw pakje te versturen naar één van de 2.100 servicepunten in Nederland. Kijk voor informatie op Pakjegemak website.

Wat is PakjeGemak en hoe werkt het?

Met trots kunnen wij u mededelen dat wij de eerste sexshop in Nederland zijn waar het mogelijk is uw bestelling op een zogeheten 'servicepunt' te kunnen laten bezorgen en het daar vervolgens anoniem af te halen.

PakjeGemak is een bezorgservice van TNT Post, welke speciaal is gemaakt voor onze online sexshop. U kunt uw pakje volledig anoniem laten bezorgen op één van de 2.100 servicepunten door heel Nederland. Het laten bezorgen van uw pakje bij een PakjeGemak servicepunt, heeft als voordeel dat u niet meer thuis hoeft te blijven als uw pakket bezorgd wordt. De PakjeGemak afhaallocaties zijn allemaal goed bereikbaar (denk bijvoorbeeld aan de supermarkt en de sigarenhandel bij u in de buurt).

U kunt gebruikmaken van de PakjeGemak service, door tijdens het bestelproces uw eigen factuurgegevens in te vullen en bij het afleveradres te kiezen voor de optie 'Pakjegemak'. U wordt dan doorgelinkt naar de site van TNT Post, waar u een afhaallocatie kunt selecteren. Nadat de bestelling geheel geplaatst is en u deze heeft betaald zullen wij het pakket inpakken. U ontvangt van ons via de email een afhaalbericht op het moment dat wij het pakket hebben verzonden. Indien je de bestelling naar een pakjegemak-servicepunt laat versturen wordt de factuur in de doos meegestuurd. Deze wordt dus niet naar het thuisadres gestuurd.

Kan ik de bezorgtijd van het pakketje bepalen?

Al onze pakketten worden verstuurd met TNT-Post. Wij hebben daardoor geen invloed op de tijd van aflevering bij de klant. Indien u niet thuis bent op moment van aflevering, krijgt u een afhaalbericht in uw brievenbus. Hiermee kunt u het pakket afhalen bij de dichtstbijzijnste TNT-locatie. Een mogelijkheid zou zijn (indien het een Nederlands adres betreft) gebruik te maken van onze "PakjeGemak"-service. Met deze service is het mogelijk het pakket af te laten leveren bij één van de 2.100 servicepunten in Nederland en dit vervolgens op een geschikt tijdstip op te halen. Dit kan vaak ook 's avonds.

Is het mogelijk om mijn bestelling bij jullie af te halen?

Ja, dit is mogelijk. Dit echter enkel alleen op telefonische afspraak. De bestelling dient u vooraf of gepast (!) contant bij afhalen te betalen. Pinnen is niet mogelijk. Indien u uw bestelling af wilt halen, kunt u dit aangeven als u uw bestelling besteld bij stap 1 van 3.

Vorige pagina - Startpagina